Shop Mobile More Submit  Join Login
About Deviant Call me wonder or somethingFemale/United Kingdom Recent Activity
Deviant for 2 Years
Needs Core Membership
Statistics 1 Deviation 360 Comments 767 Pageviews
×

Newest Deviations

No deviations yet

Favourites

Boys are back in town. by Jemish Boys are back in town. :iconjemish:Jemish 4 7 GOOD NEWS. by Jemish GOOD NEWS. :iconjemish:Jemish 1 10 Laughter by lifevolutionary Laughter :iconlifevolutionary:lifevolutionary 5 11 The Hair + The Tortoise III by lonesomeaesthetic The Hair + The Tortoise III :iconlonesomeaesthetic:lonesomeaesthetic 2 8 Mister May's hands by lonesomeaesthetic Mister May's hands :iconlonesomeaesthetic:lonesomeaesthetic 5 4 :mayshakespanner: by AustraliumSiren :mayshakespanner: :iconaustraliumsiren:AustraliumSiren 24 49 Poster 12 by ladyshaniique08 by james-may-fanclub Poster 12 by ladyshaniique08 :iconjames-may-fanclub:james-may-fanclub 2 0 Motivational Posters Part 20 by ladyshaniique08 Motivational Posters Part 20 :iconladyshaniique08:ladyshaniique08 2 0 Motivational Posters Part 21 by ladyshaniique08 Motivational Posters Part 21 :iconladyshaniique08:ladyshaniique08 4 7 Top Gear - Great News by Dietrich-March Top Gear - Great News :icondietrich-march:Dietrich-March 109 30 LLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAA by spyromasterjm LLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :iconspyromasterjm:spyromasterjm 8 15 Hamster: Driving God by ImperilSheryl Hamster: Driving God :iconimperilsheryl:ImperilSheryl 5 4 Nurse a James Stamp by ladyshaniique08 Nurse a James Stamp :iconladyshaniique08:ladyshaniique08 5 16 Soundman ATC by lonesomeaesthetic Soundman ATC :iconlonesomeaesthetic:lonesomeaesthetic 2 2 Top Gear opening stamp by The-Oncoming-Storm Top Gear opening stamp :iconthe-oncoming-storm:The-Oncoming-Storm 505 72 I Support James and Oz stamp by ladyshaniique08 I Support James and Oz stamp :iconladyshaniique08:ladyshaniique08 3 2

Groups

This user is not currently part of any groups.

Activity


1. Write down every letter of your name or username vertically (i choose name)

2. Write down a song that pops up in your mind beginning with each letter

3. Count the number of letters and tag that many people in your journal (i am too lazy lmao, do this if you want)

NOW LET'S START


M - Maxwell's Silver Hammer - the Beatles
I - I am the Walrus - the Beatles
A - American Idiot - Green Day

yes i am genuinely too lazy to tag 3 people lol
hey so i'm going out of town for the weekend and i won't really have cell coverage let alone wifi so yeah i'll be back on monday :3
1. Write down every letter of your name or username vertically (i choose name)

2. Write down a song that pops up in your mind beginning with each letter

3. Count the number of letters and tag that many people in your journal (i am too lazy lmao, do this if you want)

NOW LET'S START


M - Maxwell's Silver Hammer - the Beatles
I - I am the Walrus - the Beatles
A - American Idiot - Green Day

yes i am genuinely too lazy to tag 3 people lol

deviantID

thewonderhamster's Profile Picture
thewonderhamster
Call me wonder or something
United Kingdom
Beatles shit, Top Gear UK shit, youtube letsplayer shit
i probably wont ever post shit because all my art is on schoolwork and homework and it's shite anyway so if ye want art ye may as well piss off an' look elsewhere
BT EN Language Level stamp3 by Faeth-design Always remember. by Snuf-Stamps DA Stamp - Emotion And Logic by tppgraphics Know Me Better Stamp by mylastel
Interests

Comments


Add a Comment:
 
:iconsagittarianism:
Sagittarianism Featured By Owner Jul 11, 2016  Hobbyist General Artist
Thanks tons for the +Watch! :tighthug:

:peace:
Reply
:iconthewonderhamster:
thewonderhamster Featured By Owner Jul 11, 2016
you're welcome! i was sort of wondering why I hadn't already done it XD
Reply
:iconsagittarianism:
Sagittarianism Featured By Owner Jun 14, 2016  Hobbyist General Artist
Happy Birthday! :party::cake: May your day be filled with Fab Four fun. :D
Hope you're doing well and that you have a wonderful awesome fabulous day! :hug:

:peace:
Reply
:iconthewonderhamster:
thewonderhamster Featured By Owner Jun 18, 2016
oh, thank you! I really appreciate that, dude <3
Reply
:iconsagittarianism:
Sagittarianism Featured By Owner Jun 18, 2016  Hobbyist General Artist
You're welcome, my friend. (btw, this is ImagineAppleScruffs, I changed my username lol I figured Sagittarianism was more fitting considering I almost never finish the projects I start. lol) :hug:
Hope your birthday was awesome. :)

:peace:
Reply
:iconthewonderhamster:
thewonderhamster Featured By Owner Jun 24, 2016
I had a feeling it was you :P but yeah, my birthday was great! Thanks again <3
Reply
(1 Reply)
:icongypsy-teddy:
Gypsy-Teddy Featured By Owner Feb 14, 2016  Hobbyist General Artist
HuGS!~YOU'VE BEEN HUGGED!! Huggle huggle 
Spread the DA love around! (you can copy and paste this message on their userpage!)

RULES:
1- You can hug the person who hugged you!
2- You -MUST- hug 10 other people, at least!
3- You should hug them in public! Paste it on their page!
4- Random hugs are perfectly okay! (and sweet)
5- You should most definitely get started hugging right away!
Send This To All Your Friends, And Me If I Am 1.
If You Get 7 Back You Are Loved!
1-3 you're bad friend
4-6 you're an ok friend
7-9 you're a good friend
10-& Up you're loved
Reply
:iconthewalruseggman:
thewalruseggman Featured By Owner Sep 8, 2015  Student General Artist
OMG that picture pf George is so damn sexy Love 
Reply
:iconthewonderhamster:
thewonderhamster Featured By Owner Sep 12, 2015
That's why it's my profile picture :P
Reply
:iconthewalruseggman:
thewalruseggman Featured By Owner Sep 12, 2015  Student General Artist
:D
Reply
Add a Comment: